Klachtenprocedure

Een klacht over onze dienstverlening? Wij horen het graag van u terug. Hieronder leest u hoe onze klachtenprocedure werkt.

U kunt uw klacht tot 8 weken na testdatum schriftelijk aan ons kenbaar maken via info@humancompany.nl. Vermeld in de e-mail uw naam, telefoonnummer en omschrijving van de klacht.

Binnen een week na ontvangst kunt u een schriftelijke ontvangstbevestiging verwachten. Binnen twee weken na ontvangst ontvangt u van ons een eerste schriftelijke reactie op uw klacht.

Heeft u een klacht over de inhoud en uitslag van het psychologisch advies, dan is er feitelijk sprake van een bezwaar. In dat geval verwijzen wij u graag naar onze bezwaarprocedure. Klik hier om naar de bezwaarprocedure te gaan.

 

 

×

Make an appointment and we’ll contact you.

×

Hallo!

Klik hieronder om direct een vraag te stellen of stuur een e-mail naar assessments@humancompany.nl.

× Vragen?